Sağlık Alanındaki Yöneticiler İçin ClinicalKey

Doğru kararlar için daha iyi cevaplar

ClinicalKey, hastanenizdeki doktor kararlarını, ihtiyaçları olan tıbbi bilgilere bağlantı kurabilmelerini sağlayarak destekler: her saniyenin önemli olduğu anlarda kısa, öz ve güvenilir cevaplara ve ihtiyaç duyulan güncel kanıtlara derinlemesine erişim sağlar.

Giriş için tıklayınız.

Whitepaper (FPO)

Responding Effectively Through Education and Data

Download Now

Kaliteli bakım için güvenilir yaklaşım

Klinik personelinizin zamanını en iyi şekilde değerlendirmesine yardımcı olun.

Basitçe ifade etmek gerekirse, ClinicalKey, tıbbi araştırmalarınızı daha kolay yapmanızı sağlar. Bir klinisyen bir soru yazmaya başlığında, Akıllı Arama özelliğimiz hemen çalışmaya başlar ve konu başlığı genel incelemelerine ve ilgili klinik kavramlara giden kısa yollar sunar. Akıllı Arama, arama sonucu sayfalarının en üstünde klinik olarak en ilgili cevapları getirerek personelinizin hızlı hareket edebilmesini sağlar.

Suggested Related
Atrial Fibrillation Electrocardiography
Paroxysmal atrial fibrillation Echocardiography
Persistent atrial fibrillation Catheter Ablation
Chronic atrial fibrillation Electric Countershock
  • Ortopedi
  • Otolarengoloji
  • Ağrı Yönetimi
  • Patoloji
  • Pediyatri

Hastalar ve uzmanlık alanları için daha iyi bakım

ClinicalKey, karmaşık konuları anlaması ve 30’dan fazla tıbbi uzmanlık alanını kapsaması nedeniyle, klinisyenlerin özgün hasta senaryolarını incelemelerine yardımcı olur. İkinci bir kaynak kullanımına gerek kalmaz.

Hastane kayıt sistemi entegrasyonu ve mobil erişim

ClinicalKey; hastane kayit sistemine entegre çalışması ve her türlü mobil cihazdan erişilebilmesi ile doktorların kullandığı çalışma yönteminin doğal bir uzantısıdır..